15-03-2012

Felt picture postcards 1


Today I want to show you the felted postcards that I regularly and enthusiastically send to my dear friend M. and the felted the postcards I receive back again.
This is the third series, which started in the summer of 2011. The first series called In response to your letter were created in 2008 - 2009 and the second series 2010-2009 were published in a limited edition.





Vandaag wil ik graag de vilten ansichtkaarten laten zien die ik met grote regelmaat en veel enthousiasme stuur naar mijn lieve vriendin M. en de vilten ansichtkaarten die ik dan weer ontvang. Dit is de derde serie in een rij begonnen in de zomer van 2011. De eerste serie, In antwoord op u schrijven, is ontstaan in 2008- 2009 en de tweede serie is van 2010-2009 en  in een beperkte oplage in boekvorm verschenen.

























5 opmerkingen:

  1. Geweldig! Ze zijn echt prachtig en zo leuk om te maken. N.a.v. jullie idee zijn Mariyan & ik ook nog eens van plan dit te gaan doen, weten nog niet wanneer en hoe precies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo leuk om te zien dat je steeds met nieuwe dingen bezig bent.
    in de kaarten kan je zien welke nieuwe techniek je hebt ontdekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen ik zocht op: vilten op papier, kwam ik op deze blog terecht. Ik heb me gelijk maar aangemeld als volger.
    Ben erg benieuwd hoe jij kaarten maakt nl.

    groet, Janny

    BeantwoordenVerwijderen